تصفیه آب صنعتی
سازنده انواع دستگاه های آر او تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس مخصوص مصارف صنعتی

محل درج آگهی و تبلیغات
نوشته شده در تاريخ جمعه 17 بهمن 1399 توسط علی مردانه

فیلتر پیش تصفیه

مجموعه قابل استفاده مجدد از محفظه و فیلتر کارتریج . بعد از کنتور آب نصب می شود ، می تواند آب را برای کل خانه یا آپارتمان تصفیه کند. آلودگی هایی مانند شن ، لجن ، زنگ زدگی و ذرات حل نشده بزرگتر از 80 میکرون را از بین می برد. دبی فیلتر 3400 لیتر در ساعت است که برابر با 5 یا 6 مصرف کننده همزمان است.

مجموعه فیلتر با اندازه اتصال 1/2 "، 3/4" یا 1 "در دسترس است. در صورت بروز حادثه در شبکه آبرسانی ، شما را از درد بسیاری رها می کند!

سه دلیل خوب برای داشتن این فیلتر

  • از احتقان محافظت کنید و عمر لوازم خانگی را افزایش دهید - دیگ بخار ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، قهوه ساز و موارد دیگر.
  • عمر شیرهای سرامیکی که بزرگترین دشمن آنها شن و ماسه در آب است ، بارها افزایش یافته است.
  • مکانیسم مخزن توالت هرگز دوباره مسدود نخواهد شد.

فشار آب پس از فیلتر کاهش می یابد

در یک کلام - نه نصب فیلتر مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. این فیلتر برای فیلتر کردن آب برای یک یا دو خانوار بدون ایجاد افت فشار کافی است.

سرویس

نگهداری ساده است و شامل تمیز کردن دوره ای کارتریج فیلتر است. برای این منظور ، محفظه ساخته شده ، کارتریج برداشته و تمیز می شود. از همان کارتریج فیلتر می توان سالها بدون مشکل استفاده کرد.

ما توصیه می کنیم از گریس سیلیکون LubriKit برای حلقه های O استفاده کنید . از چسبیدن جلوگیری می کند و مشکل توسعه دشوار محفظه فیلتر را در حین نگهداری حل می کند.

با گذشت زمان ، ممکن است حلقه O مسکن صاف شود یا آسیب ببیند. برای جلوگیری از نشت احتمالی آب از محفظه ، ما توصیه می کنیم که حلقه O به طور دوره ای تعویض شود. حلقه O اصلی را برای خانه های Aqua - ایتالیا در اینجا پیدا خواهید کرد.

کارتریج فیلتر

این مجموعه شامل یک کارتریج فیلتر 9 "3/4 RLA 80 میکرون است. مش و قابل استفاده مجدد است. وقتی کثیف شد ، می توانید آن را تمیز کرده و دوباره استفاده کنید.

توصیه های نصب

  • شیرهای آب را قبل و بعد از فیلتر نصب کنید. این کار سرویس دهی آن را برای شما بسیار آسان می کند.
  • در قسمت بالایی کیف یک شاخه برنجی وجود دارد. پس از توقف آب آن را باز کنید - به این ترتیب پرونده به راحتی توسعه می یابد.
  • برای بازکردن کیس ، یک کلید بخرید . گران نیست اما خدمات را برای شما آسان می کند.
  • می توانید فشار سنجها را قبل و بعد از فیلتر نصب کنید. هنگامی که فشار پس از افت فیلتر ، تمیز کردن کارتریج فیلتر ضروری است.

https://www.sciencedirect.com/topics/engineering/prefiltration


.: Weblog Themes By Pichak :.


ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]